lördag 22 januari 2011

Moa

Nu är det dax för mig att skriva ett inlägg igen, det var ju ett tag sen men Elin har varit riktigt duktig på att uppdatera hur det gått.

Idag åkte Eva till dig lite tidigare än oss andra. Jag, Moa och Elin var och shoppade lite först sen åkte vi tunnelbana och buss som Moa gillar. Moa somnade och då fick vi träffa Palle som gick igenom allt med oss. Han är fortfarande mycket positiv. Vi satt över en timme och pratade med honom.

Sen åt vi lunch och när Moa hade vaknat så gick jag in till dig och då frågade sköterskan om Moa var med. Hon tyckte att det passade väldigt bra att Moa fick komma in till dig så jag var och hämtade dig och Elin. Moa tittade mycket på dig men ville inte ta på din hand. Sköterskan berättade att du fick mat i en slang och då tyckte Moa att det var strips du fick som hon hade ätit idag. När vi hade sagt godnatt och gått ut pratade hon om att pappa låg och sov. Min pappa Lars sa hon flera gånger. Det var väldigt skönt att hon inte blev rädd för alla slangar och grejer. Moa ska rita teckningar till dig som dom ska sätta upp hos dig.

Nu är vi hos Elin och har precis ätit semlor. Vi hoppas att du kommer att vara mer vaken imorgon så att du märker att vi har varit här.

Vi älskar dig väldigt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar