torsdag 13 januari 2011

En liten blink!

Jag var hos dig igår, men blev bara några minuter.. de skulle fixa med dina nya nålar osv, och sen skulle de göra en skiktröntgen.. den verkar ha gått bra! Pratade lite med dig om Moa och Rosi (Moa hade pratat mycket om dig på vägen hem och hon längtar sååå efter dig, det gör vi alla) och då blinkade du några gånger!!

Kom dit lite senare idag, har märkt att de fixar mycket med dig kring lunch. Du såg så lugn ut idag och din andning var inte lika stressad. När jag kom såg jag att du vände blicken mot mig för en sekund när du hörde min röst! Pratade med dig om att jag åkt skridskor på morgonen och att Moa när hon såg skridskoplanen vid mig (i Måndags) sa att nästa vinter, då ska Moa, mamma och pappa åka skridskor..
Farmor o farfar (Eva o Leif) var hemma hos er igår och städade ut julen, Moa fick äta en polkastång och smaka på papparkakshuset, då sa hon att nästa jul, då ska pappa göra peppakakshus igen!! Berättade detta för dig idag, så kämpa på...

Talade även om för dig hur jag och pappa hade svårt med mobilen (hans krånglar), och du är ju vår fantast när det gäller tv, data, telefoner... så du måste hjälpa oss sen!!!!

Jag längtar efter dig bror... att få prata med dig igen!!

Vi älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar