lördag 15 januari 2011

en lång dag..

Idag är det lördag och jag har varit hos dig flera gånger.. Kom in imorse, tror du hade frågat efter mig.. stod där och småpratade lite, men har insett att jag är VÄRDELÖS på att läsa läppar. Du frågade var du var, så fick uppdatera dig på var du är och hur du hamnat där. Sen frågade du vilka som vann matchen.. den var lite svårare, visst inte riktigt vilken match du menade så jag drog alla jag kunde komma på! (mina, hockey, basketligan osv)

Du var törstig så du fick lite vatten på en tuss.. sen ville du låna min telefon för att skriva. Tror du lessnade lite på att jag inte förstår vad du vill säga. Vi har funderat lite på om man kan använda en sån surfplatta på flightmode som ett sätt att förenkla kommunikationen, men du måste få bli lite piggare först!! Som det är nu orkar du nog inte lyfta handen för att peka/skriva.

Jag gick på lunch för att ha ätit innan matchen min, men sen gick jag in till dig igen och var där hos dig och bara va.. Du ville att jag skulle komma förbi efter matchen... (som vi vann!!) så jag åkte tillbaka efter! Då låg du nästan och sov.. berättade om min vinst och att brynäs vann (3-0 mot skellefteå). Du sa du hade ont i benet där ena slangen sitter, så du fick lite morfin, jag tror du kommer sova gott inatt!!

Imorgon kommer pappa, så jag ska möta honom på tåget och sen kommer vi bort till dig!

Vi älskar dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar