fredag 21 januari 2011

finbesök!

Nu är det fredag och alla tjejer i familjen är samlade i min lägenhet igen! Vi saknar dig här hos oss! Idag kom mamma, Rosi o Moa ner med tåget och då åkte vi bort till dig. Mamma o Rosi gick in och hälsade på, så underhöll jag Moa med iPaden (som nu knappt går att ta ifrån henne). Du sov efter en lång dag av bland annat skiktröntgen, men vi hoppas du är piggare imorgon!!

Igår var pappa hos dig fram till lunch, sen åkte han till tåget. Jag kom efter mina lektioner och blev kvar hos dig rätt länge, du hade precis fått en ny sond som inte ska irritera ditt magsår, men den nya slangen gillar du inte riktigt ännu så du var rätt orolig igår och jag stod brevid och försökte få dig att sova lugnt o skönt medan de andra fixade runtomkring.. du skulle senare på kvällen byta rum igen.

Här på Eriksdalsgatan tackar snart 4 trötta tjejer för idag för att sova, det har varit en lång dag och vi ser fram emot att få umgås lite med dig imorgon! Vi ÄLSKAR dig... jag, mamma, pappa, Rosi o Moa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar