tisdag 11 januari 2011

en dag i taget..

Idag är det tisdag, jag har precis kommit hem från sjukhuset..

Igår kom pappa, Rosi och Moa ner, vi var alla och hälsade på hos dig och sedan kom läkaren för att prata med oss. Han sa som även de andra sagt, att du inte längre är kritisk, men att det kommar att ta tid, och att det handlar om att du måste orka KÄMPA! Vi finns här för dig och försöker ge dig extra energi. Som det är nu har du olika virus (3 st när du kom ner), lunginflammation och magsår, men det gäller att låta kroppen vila upp sig.. så kämpa på!

Idag åkte vi till dig på förmiddag (jag var förbi skolan medan de andra åkte förbi gröndal och hämtade något hos Jens o Ingrid). Jag och pappa hann in till dig en sväng, men de skulle byta ut dina nålar i händer/armar till 2st vid axlarna så det skulle ta lite tid. Dessutom kommer en ny patient till ecmo idag, vilken gör att vi inte kan vara där förrän sent ikväll lr imorgon.. så pappa, mamma, Rosi o Moa har åkt mot Sundsvall, det ska bli snöoväder imorgon så de vågar inte vänta. Så nu är jag ensam här i lägenheten för första gången på 11 dagar. Ikväll har jag match, sen blir det sova och imorgon åker jag bort till DIG!

Älskar dig... KÄMPA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar