fredag 25 februari 2011

Tack

Nu är begravningen över. Det var riktigt fint och många tårar föll. Riktigt jobbigt var det i kyrkan. Så vackert. Många fina blommor. Moas och mitt blomsterhjärta var väldigt fint.
Lars var en riktigt älskad person. Det var så många som tyckte om honom. Han kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta och i mina tankar. Genom Moa lever han vidare. Jag älskar honom nu och för alltid.

Jag vill tacka alla som kom och gjorde det till ett fint farväl av Lars.
Ingela tack för att du kom. Du var ett stort stöd för mig.
Tommy,Henke, Jannike, Bill, Veronica, Robban och Frisco att ni kom betyder väldigt mycket för mig/oss. Det som Moa fick var otroligt fint gjort. Ni är guld värda allihop som var med på den gåvan. Vi ses i Läkerol Arena i höst och jag hör av mig om jag har vägarna förbi så kanske barnen kan leka.
Jennie min goa vän tack för att du kom. I höst ska vi till Gävle igen.
Min familj/släkt tack för att ni kom. Det betyder mycket för mig.
Jag vill tacka Lars familj. Mina svärföräldrar och underbara Elin. Ni är verkligen bäst. Vilken tur jag har som har er. Bättre svärföräldrar kan man inte ha. Elin min härliga "stora syster". När jag var liten ville jag så gärna ha en äldre syster och nu genom att jag träffade Lars så har jag dig. Jag älskar er väldigt mycket.
Moa min prinsessa sov i kyrkan. Dig vill jag tacka för att du är du. Min solstråle min lycka. Du är det bästa som hänt mig och Lars. Älskar dig mest av allt.
Tack alla andra som kom. Lars hade älskat att varit med och fått prata med er alla. Det var ju det Lars gillade mest att prata med folk.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar