torsdag 3 februari 2011

Begravningsbyrå

Igår var vi till begravningsbyrån. Nu är dag och tid för begravningen bestämt. Vi skulle även bestämma kista vilket var så svårt. Vi fick låna med oss en katalog hem. Senare på eftermiddagen hade vi bestämt oss och även vilka kläder du kommer att begravas med.
Det allra jobbigaste jag gjort sen jag kom hem var just att öppna din garderob och se alla kläder som du inte kommer att få använda igen.
Det luktade du om Brynäströjan när jag vek ihop den. Jag var sedan tillbaka till begravningsbyrån med kläderna och berättade vilken kista vi valt.

Vi har även varit till Mjösund och tittat på kapellet. Det känns otroligt viktigt för mig att du blir begravd nära oss så att jag och Moa kan gå dit när vi känner för det. Att Moa kan gå dit själv när hon blir större och har bekymmer med mamma om hon känner för det.

Det känns så fruktansvärt orättvist allting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar