lördag 19 februari 2011

jag saknar dig..

Snart har 3 veckor gått, och jag tänker på dig varje dag! Jag spelade basket för första gången på 3 veckor i tordags och därefter en turnering igår. Det gick väl inte så bra som jag hade hoppats för mitt lag, men jag tror att du hade varit stolt över mig ändå! Imorgon har vi match med det vanliga laget och då ska jag spela för dig!!

Ikväll har jag varit hos Kalle, Jossan o Lilly på middag, vi satt och pratade om dig hur mycket vi saknar dig! Det är så otroligt många som har hört av sig, men det är ingen hemlighet att folk tycker om dig, så social som du var.. min älskade storebror..

På onsdag åker jag upp till Sundsvall, det kommer att bli en jobbig resa... även om det ska bli sååå mysigt att träffa mamma, pappa, Rosi o Moa så känns det så overkligt att det är för att ta farväl av dig..jag kan inte förstå det, jag vill inte att det ska vara sant..

Jag saknar dig och älskar dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar