måndag 7 mars 2011

Mamma åk till himlen

Jag funderade ett tag på vilken blogg jag skulle skriva detta inlägg i och beslutade mig för att det passar bäst här.

Idag när vi satt och åt middag började Moa gråta och sa till mig: Mamma åk till himlen. Mitt svar på det blev så klart: Nej Moa jag stannar hos dig. Moa sa då: Jag behöver pappa.

Med andra ord så tyckte hon att jag skulle åka till himlen och hämta hem pappa. Det blev att trösta och berätta ännu en gång att pappa är död och kommer inte tillbaka men mamma är här. Det är inte lätt att försöka få henne att förstå men jag försöker. Jag kommer att få berätta allt för henne många gånger.

Nu är det 5 veckor sedan vi förlorade våran Lars och det känns så ofattbart.


Lars vi saknar dig så oerhört mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar